Kandidaten N-VA Ingelmunster verkiezingen 2012

Op 26 augustus 2012

Onze Ingelmunsterse N-VA kandidaten voor de gemeenteraads- en provincieverkiezingen 2012.

PROVINCIERAADSVERKIEZINGEN:
Naast een degelijke afvaardiging op de lokale lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen levert onze N-VA afdeling ook een belangrijke bijdrage op de lijst voor de provincieraadsverkiezingen. Jan Rosseel, secretaris van onze afdeling, neemt de 8ste  plaats in op deze lijst.

Jan Rosseel.
Jan Rosseel Jan Rosseel - plaats 8 provincie
Jan is een zeer gedreven en gemotiveerd politicus. Beroepsmatig is hij aan de slag als coördinator in het geïntegreerd onderwijs, waarbij hij kinderen met een beperking ondersteunt om voor hen alsnog een normale opleiding binnen het gewoon onderwijs mogelijk te maken. Daarnaast is Jan zelfstandig kinesist met een bloeiende praktijk op de gemeente.
In zijn vrije tijd is Jan, naast zijn gezin en de politiek, vooral actief en passief bezig met sport. Als secretaris van de Ingelmunsterse sportraad heeft hij reeds menig voorstel gedaan om de sportieve infrastructuur en organisatie te verbeteren en bevorderen.
Een bezige bij dus, die zich in al zijn activiteiten steeds ten volle wil inzetten voor de mensen uit zijn omgeving, zijn scholen, zijn gemeente en nu ook zijn provincie.
We durven dan ook hardop uw stem vragen voor de Ingelmunsterse kandidaat op de N-VA lijst omdat we ervan overtuigd zijn dat Jan ook in de provincie niet bij de pakken zal blijven zitten.

GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN:
Zoals eerder vermeld trekt N-VA Ingelmunster naar de gemeenteraadsverkiezingen in kartel met Onafhankelijken en Open VLD onder de naam “De Brug – N-VA – Open VLD”.
Ons bestuur vond vijf heel erg sterke kandidaten die een absolute meerwaarde betekenen voor het alternatief dat “de Brug” in Ingelmunster wil bieden. Een gevarieerd team met ervaring en vernieuwing en met knowhow op uiteenlopend vlak.
Hieronder de vijf mensen die het modern, toekomstgericht en democratisch Vlaams denken ook op lokaal niveau voor u willen gaan vertalen.

Dirk Debaere – plaats 4 op de lijst.
Dirk Debaere Dirk Debaere - plaats 4 gemeente
Met Dirk als lijsttrekker kiezen we vanuit N-VA Ingelmunster resoluut voor een gedegen politieke ervaring en bagage. Hij is reeds 52 jaar actief in de vroegere Volksunie en was in de zestiger jaren arrondissementeel voorzitter. Op dit moment zetelt Dirk in de OCMW- raad voor “de Brug”. Hij ziet vooral een degelijk beleid, met diepgaande controle op de uitgaven, als zijn belangrijkste prioriteit.

Davy Claerhout – plaats 5 op de lijst.
Davy Claerhout Davy Claerhout - plaats 5 gemeente
Nieuw in de lokale politiek maar gegroeid vanuit een sterke ervaring binnen het Ingelmunsterse verenigingsleven zowel op vlak van jeugd als vanuit de sociaal-culturele context.  De belangrijkste nadruk zal dan ook op het verenigingsleven liggen. Daarnaast ziet hij nood voor een verscherpte aandacht voor het leefcomfort van de hardwerkende tweeverdieners binnen de gemeente.

Dorine behaeghe – plaats 10 op de lijst.
Dorine Behaeghe Dorine Behaeghe - plaats 10 gemeente
Een welbekende, heel actieve dame op verschillende vlakken binnen de gemeente. Dorine is naast secretaris eveneens kinderoppascoördinator binnen de Gezinsbond, actief lid van badminton Ingelmunster (BING) en lid van de fietsende dames. Ze vertegenwoordigt de Gezinsbond in het gemeentelijk adviesorgaan Lokaal Overleg Kinderopvang (LOK).
Op politiek vlak zetelt Dorine momenteel in de OCMW- raad, is ze penningmeester bij “de Brug” en lid van de bibliotheekraad van de gemeente. Als moeder van Isaline en Gauthier ligt vooral gezinsbeleid en een veilige verkeersvriendelijke gemeente haar nauw aan het hart.

Chris Beyaert – plaats 11 op de lijst.
Chris Beyaert Chris Beyaert - plaats 11 gemeente
Als zelfstandig ondernemer heeft Chris binnen de gemeente maar ook ver daarbuiten veel vertrouwen opgebouwd. Hij is een gedreven persoon die vanuit zijn bedrijfservaring heel wat mogelijkheden ziet om het lokale bestuur te verbeteren. Niet alleen denken maar vooral doen is zijn credo en dat wil hij de komende 6 jaar maar al te graag bewijzen.

Nadine Verheye – plaats 12 op de lijst.
Nadine Verheye
Onze tweede vrouwelijke kandidate, ook nieuw in het politieke landschap, is als voorzitster de drijvende motor achter de culturele vereniging vtbKultuur. Haar vroegere beroepservaring als kantoordirecteur in het Sociaal Secretariaat ADMB in Izegem, alsook haar nog actieve rol als rechter voor de arbeidsrechtbank van Roeselare, geven haar daarenboven een bijzonder rijke bagage in sociale zaken.

Hoe waardevol vond je dit artikel?