N-VA Ingelmunster kiest een nieuw afdelingsbestuur!

Op 16 februari 2012

Met de verkiezing van een nieuwe voorzitter, ondervoorzitter en afdelingsbestuur gaat de Ingelmunsterse N-VA afdeling het verkiezingsjaar tegemoet.

Ingelmunster, 16 februari 2012:  Met unanimiteit van stemmen stelden de leden van N-VA Ingelmunster hun absolute vertrouwen in Steven De Maesschalck als hun nieuwe voorzitter.  Daarnaast werd in brasserie “De Vrijdagsmarkt” als nieuwe ondervoorzitter Manfred Vanhulle verkozen en werd Jan Rosseel de nieuwe secretaris. Ook werd een volledig 11-koppig afdelingsbestuur samengesteld.

“Het nieuwe bestuur is een perfecte mix van ervaren leden van het eerste uur, alsook een verruiming van de bestaande kern” , aldus de kersverse voorzitter. Dit is, gezien het cruciale jaar 2012 op gemeentelijk vlak, een welkome verademing. Steeds meer inwoners van Ingelmunster kiezen voor de rechtlijnige duidelijkheid waar deze partij voor staat en we willen de kiezer ook op lokaal vlak een goed alternatief bieden dat uitgaat van alle inwoners.

De sterkte van ons bestuur en het draagvlak van onze leden zal ongetwijfeld een grote meerwaarde bieden aan de kartellijst “De Brug” waarmee N-VA samen met Open VLD en onafhankelijken naar de kiezer trekt.

Meer inlichtingen over N-VA Ingelmunster zijn steeds te bekomen via haar bestuursleden, haar Facebook-pagina en de website www.n-va.be/ingelmunster