N-VA strikt Dorine Behaeghe

Op 9 februari 2012

Tot nu toe zetelde ze voor het partij-overstijgende project De Brug in de OCMW- en bibliotheekraad en was ze er ook actief als penningmeester.
Dorine Behaeghe is gehuwd met Geert Pauwels en moeder van Isaline (23) en Gauthier (20). Samen met haar man is ze zaakvoerster van schilderwerken- en interieurdecoratiebedrijf G Decor.
Verder is ze ook secretaris en kinderoppascoördinator bij de Gezinsbond. "Vooral gezinsbeleid ligt me nauw aan het hart", zegt ze. "Alles wat er toe kan bij dragen om het leven binnen een gezin te vergemakkelijken, is waar ik voor wil gaan. Een rechtvaardige en sociale samenleving, een veilige en verkeersvriendelijke gemeente voor ons en onze kinderen, daar wil ik werk van maken."
Bij de gemeenteraadsverkiezingen zal ze voor N-VA Ingelmunster kandidaat zijn op de lijst De Brug-Open Vld en N-VA, die dus in kartel naar de kiezer trekken.
Vrijdag is N-VA Ingelmunster vanaf 8u30 ook aanwezig op de wekelijkse marktdag voor een valentijnsactie.
(VDI)

Hoe waardevol vond je dit artikel?