Nieuw bestuur

Op 11 april 2018

Met Jan Rosseel als nieuwe voorzitter, Steven de Maesschalck als ondervoorzitter en een voltallig afdelingsbestuur gaat de Ingelmunsterse N-VA het verkiezingsjaar tegemoet.

Ingelmunster, 12 April 2018:
Vorige week besliste Tom Wylin om persoonlijke en familiale redenen om zijn functie als voorzitter bij N-VA Ingelmunster neer te leggen. De bestuursvergadering bedankt Tom voor zijn grote inzet voor de partij en voor de inwoners van  Ingelmunster. Daarna bevestigde het bestuur hun absolute vertrouwen in Jan Rosseel (voormalig ondervoorzitter) en hem aan te stellen als hun nieuwe voorzitter.  Daarnaast werd in de vergadering meteen ook Steven de Maesschalck als nieuwe ondervoorzitter verkozen en werden opnieuw alle andere functies in het  10-koppig afdelingsbestuur herverdeeld of herbevestigd.

“Het nieuwe bestuur is een perfecte mix van ervaren leden van het eerste uur, alsook een verruiming van de bestaande kern” , aldus de kersverse voorzitter. Dit is, gezien het verkiezingsjaar 2018 op gemeentelijk vlak, heel erg belangrijk. Steeds meer mensen van Ingelmunster kiezen voor de rechtlijnige duidelijkheid waar onze partij voor staat en wij willen de kiezer dat goede alternatief blijven bieden.

De sterkte van ons bestuur en het draagvlak van onze leden zal ongetwijfeld opnieuw een grote meerwaarde bieden aan de kartellijst “De Brug” waarmee N-VA samen met Open VLD en onafhankelijken naar de kiezer trekt.